середа, 4 січня 2012 р.

ГІМН ЛЮДИНОНЕНАВИСНИКА


Безмежна ненависть горить у мені
До жалюгідних нікчемних людей.
Усіх прагну бачити в цьому вогні,
А особливо жінок та дітей.

Для ваших горлянок я точу ножа,
Гострю сокиру для ваших хребтів.
Бо радість для мене — загибель чужа,
А особиво пархатих жидів.

Думки про убивства долають мене.
Смерть ваша лиш викликає мій сміх
Нікого ця кара бодай не мине.
А особливо калік та старих.

Багато помре від моєї руки.
В печах вас спалити я би хотів.
За ребра й ключиці усіх на гаки,
Але в першу чергу чурок хачів.

Проти мене одного — мільярди вас.
Та ще настане усім вам кінець.
Ненавиджу й смерті бажаю всім враз.
Найдужче ж ненавиджу божих овець.

Я бачити хочу безкраї ліси,
Вити по-вовчому серед вовків,
Шкуру ведмежу на тілі носить,
Ходити стежками з людських черепів.

2009

Немає коментарів:

Дописати коментар